vineri, 6 iunie 2008

de la drept adunate

1.LIVU de la P. Do
cu hit-ul:
~ Asa sunt grilele mele
Una buna, 10 rele ~ :))

2. BU Glea Cuceritoru'
slagar:
"As da zile de la mine
Doar ca sa te pic pe tine" :))

3. jAn An-Drey Copilu' Minune
cu balada:
" Dusmanii-mi poarta pica
Dar n-au valoarae mea
Si toata viatza lor
''Romanu'' nu il ~ia~.. :))

Propuneri:
a) Beste Li U Printesa De Aur
doina:
"Lumea-i tare rea
M-ar omori de-ar putea
Numai Dumnezeu
Este in spatele meu.." :))

b) Sha GU Na de la Valcea
elegie:
"Teuton, teuton sunt Doamne iarasi, teuton.." :))

2 comentarii:

Lu spunea...

mai e ceva. la Mig-A poti sa spui ceva si despre patratzele. au fost omniprezente pe costumele ei, un an intreg :)

gargarita spunea...

vai deci mult prea tare =))
cine stie cunoaste :))
imi dai voie sa le preiau? ;))
:D