marți, 5 februarie 2008

Working Class

Ma dadui ieri cu Touaregu pe strada asa zisa DN.....de la 6-830 k pe urma sa intarzii cu gratye la PWC,(dupa ce k , ca sa ajung acolo a trebuit s ma inghesui in metrou de la crangasi-eroilor [sa mi stric eu bunatate de costum si de palton de fitza]) in schimb didisor dadea ture etaju 7 parter parter etaju 7 k o adevarata (era prea greu s astepte ink 5 min pana ajungeam)...anyway
Am somat juma de zi dupa care K niste SCLAVI cu GULERE ALBE AM SCLAVAGIT PE plantatye pana pe la 19 knd am spalat cu spor VIATZA PLINA DE AVENTURI, k de dak torni antigel pe parbriz, asta e!
In schimb pe seara alergai cu un BRIGTON GOLD pe ceru plin de ceatza pana la IML k s aflu k dak nu esty mort deja cu siguranta ajungi s mori in trafic (apasand ba ambreiaju ba numarand minutele de cand stai pe loc k de videanu tre sa vizitezi Miami, iar nevasta-sa cu mega jeepu de fitze face praf un amarat de matiz pe Lahovari) [DOMN PROFESOR St. LASA-TE POLITIK sau cel putin nu o mai fa cu curu , revino k tot omu la catedra unde dai bine, nu mai sta n curu lu basel]
Concluzii trase azi la 10 in timp ce somez cu gratie: e naspa traficu, vreau ELICOPTER-EUROCOPTER, DIDISOR NU raspunde la mail-ul de pe PWC si butoneaza cu gratye un T41, taca taca maca maca, o zi de munk realitatea all inclusive
I'LL BE bACk (prieteni styu de ce)

Niciun comentariu: