vineri, 1 februarie 2008

noaptea tarziu

zilele trecute lumea zicea k cik as fi ermetic, da de unde, sunt unii care reusesc sa patrunda misterele mister-ului, alty nu asta e.

ALExutzu e GENIU, ma rog asta ar reiesi dupa ex de procedura civila, nu commentam, ce a fost a fost, o lasam p didisor sa vada dincolo de adevar caci el este dincolo de noi, cel putyn fata de mine.

Acu n puterea noptii ma trezii cu n gand ataat de adanc, si totusi .... ufff, traim n romania si asta n ocupa tot timpul,.

revenit acum la gandul ce-l gandesc realizez k pe zi ce trece mult mai bine era n tineretea de multa vreme apusa! ma gandesc cu groaza vine PWC timp de o luna, vine balauru de 2000de pagini ce o sa mi inghita si ultymi neuroni ai copilariei ce refuz sa-I dau drumu ...NUUUUUUU VREAU NUUUUUUU !!!! si tot asa, intram pe fagasu ultymilor metri spre NuUUUUUU MATURITATE

nu te vreau vreau sa fiu copiil de liceu fara griji si fara banii (poate cu money ar fi nicer) dar asta Traim in trecut amintirile ma chinuiesc si tot asa de la 3se pana la Cristina dak mi pare rau de ceva din viaTA mea e k tyam spis s pleci cand t puteam lasa sa mai stay nitel n viaTA mea, iubesc tyneretea mea Cea de mult apusa. nici un bamboo ori gaia nu face cat vremurile de demult apuse

hay k nu fui ermetic ps noroc cu pda-ul k apuk s scriu knd m apuk, k demult a apus vremea foii si hartyei pt gandurile ce gandesc

FIAT IUSTITIA PEREAT MUNDUS K eu m culk si dupa mine potopu, kdoar o viATA avem s-o traim bine, ba pe m..a de basel, conventya nu prart-esedinte piroman

2 comentarii:

Unknown spunea...

dap chiar ca NU maturitate sau sa mai intarzie un pic..eh las ca vom fi tip top l PWC(sper eu)...puuup

thefirstelenush spunea...

dar si cum o premierea este premiera nu ma pot abtine si las commentul meu: misterutz "ermetic" cum zic unii ce nu stiu sa cunoasca si sa vada, atunci cand vezi doar o parte din ceva o percepi asa cum o vrei..si nu uita ca "vedem lumea gresit pentru ca o percepem pe dos" asa ca NU pierde dorinta de-a avea ce cauti, tot cautand ceea ce doresti.