miercuri, 30 ianuarie 2008

m work

de juma d ora m chinui s citesc 3/4 dintr-o amarata de pagina de dreptu munci, si nu k ar fi grea sau boring k de data asta avem bafta e un manual bine tiparit si redactat, Nea Athanasiu esty tare gogule esty tare! doar k ma tot fura peisajul, de la fete zambarete , la fete triste, la telefoane, note, etc. ma fura peisaju, din nou si iar si iar, ma gandesc la clubbing, and clubbing, Me wana party!
Imi revin n minte fragmente din Ghidul lenesului raffinat si ma simt atat de bine n starea asta letargik dar park ceva imi spune Treci si invata Constiinta desi am incercat sa o omor! Mori odata e ca luminitza de la capatul tunelului (nu romanesc k aia e de mult arsa )
european! M-am trezit k un mic Burgez ce sunt si m duc sa fac parte cel putyn pentru cateva ore din clasa muncitoare! Vrem drepturi vrem mariri salariale, ce naiba doar am iesit in strada ne-am dat jos din pat! dati ne bani sa mergem sambata de sambata sa i spargem in Cluburi!
Visez din nou asa k Snap out of it, Stanga Maestrului va invinge din nou! elenush are dreptate
iar eu imi beau cafeaua sperand k astefel ma voi trezi la realitate crunta realitatate (aia de pe antena3)

Niciun comentariu: