marți, 8 ianuarie 2008

Fa-te Magistrat Sandele

intrai cu vreo 5 min inainte p blogul donsoarei procuror....si m-am izbit de un blog al carei tema era fericirea....adisan...k mi adusei aminte: SCOPUL SCUZA MIJLOACELE....si pana la urma si asta denota o anumita tarie de caracter....nu doar cei ce merg pe calea cea dreapta au coloana vertebrala...toty avem o obligatye de rezultat fata de noi insine (uni dintre noi o combinatie imperfecta intre obligatie de mijloace si de rezultat)...dar revenind....fericirea e atat de abstracta incat ajungi la un moment de saturatye si sictyr in cautarea ei inkat in momentul in care (cik) ai gasit-o nu simti decat un sentiment ACUT de simpla Multumire...asa k eu ma multumesc cu ideologia mea trumpisto-machiavelik cu influente boeme de pierdere in sine....pt k de la o oarecare adik 70% din timp sunt doar un LENES RAFINAT...sau poate un Intelectual Agasat de dorinta plebei de a parveni,
dar tot ce am scris pana acu nu are relevanta cu titlu....acest mirific titlu este dedicat momentelor in care ma chinuie constinta...si n care ma trezesc fredonand unu sau 2 jingle-uri: termopane termopane iar acu foarte n voga Money money money acel strigat de lupta al Ucenicului dornic de afirmare

Un comentariu:

gargarita spunea...

hmmm...intr-adevar intr-un fragmentel ai reusit sa cuprinzi km tot ce te interesa pe u...dar n-ar fi mai bine sa le iei separat si sa detaliezi? :D
nu de alta, da as fi curioasa sa vad mai multe impresii :-P
stiu, stiu...asa sunt eu...vreau multe...am vointa ;))