marți, 25 decembrie 2007

Show me the money!

Fanel spune: Show me the Money....mi-adusei aminte de Jerry Maguire si o replik NU poti vinde pe nimeni dak nu iubesti cu adevarat pe acel Cineva.....Si cine se iubeste mai mult pe sine k propria mi persoana.....Gogu spunea azi : ESTY NEFERICIT !...TE SIMT NEFERICIT!...poate tristetea mea se datoareaza faptului k din pacate simt k am pierdut un prieten de nadejde, Cat despre fericire....sunt multumit atata timp cat am cu ce sa mi imbuib simturile si trairile viscerale....nu kaut sa aduc JOY2 THE WORLD, cnd dispare aceasta stare de imbuibare o iau de la capat si Dupa mine Potopu!....so show me the fucking money and i'll be HAPPY!

Un comentariu:

adysan spunea...

Discutiile cu misterutz sunt mereu lungi si sinuoase. Intotdeauna misterul este absorbit de propria imagine si pierde din vedere ceea ce este cu adevarat. Si astfel, periodic, urca si coboara dealurile stimei de sine, incercand sa-si construiasca o identitate de la o imagine exterioara, ca si cum ai incepe sa pictezi un tablou dupa ce ai ales rama. Si iar, si iar, nefiind niciodata multumit. Cat despre "show me the money and i'll be happy", oamenii slabi se recunosc dupa un lucru: aleg intotdeauna calea cea mai simpla.