vineri, 14 decembrie 2007

free talk

la propunerea cuiva tarziu in noapte...................lets talk about...............despre ce vrety voi....asa k am lansat aici rubrik hai sa vorbim......subiecte c n doare....k doar ne ocupa tot timpu ROMANIK mica a lu M.Badea......va astept.....cat mai acizi: SChhhhhhh

Un comentariu:

mirage_olga spunea...

propuneri indecente si o viata data disparuta, si au trecut mai mult de 24 de ore si nimeni nu o cauta, am fost la militia cosmopolita si mi-au facut o propunere pe care nu o poti refuza, o poti doar inghite ca pe o gogoasa fara zahar doar cu gem acrisor de agrise, sa ma intorc si sa fac cunostiinta cu usa lucioasa din sticla fumurie...si at ma intalnesc tarziu in noapte cu tine, si ma aud intrebata cum e viata iubirilor mele:)))... odios de amuzant si ciudat caci eu o cautam si azi se gaseste, maine se pierde si nu mai au de vanzare astia de la cooperativa, a avut loc intre timp un schimb minor de regim, iar eu mananc un mar.... ispita ce esti, iata cum nu dorm si scriu coment-uri pt popularea planetei virtuale:))))))) noapte buna;) tie celui invaluit in umbra deasa a negrului stilat ce subtiaza:)))))))