sâmbătă, 15 decembrie 2007

Auto-FLAGELAREA micului BURGHEZ


Vorbeam azi cu o amica foarte buna......printre putinele persoane care chiar spun ceea ce gandesc si cum gandesc.....si mi am adus aminte de Putini mei amici......Belgia si apoi Italia...si apoi din nou in Romania.....ca sa ma puna din nou pe ganduri.....(fumatul transcedental si metafizic al bunului prieten CK)..........DOAMNE......DC? ......................Sunt cei mai apropiaty oameni...ai mei.....m doare sufletu sa i vad asa dar .....trebuie sa o zic : DESTEAPTA-TE ROMANE....NU TE MAI AUTOFLAGELA.... revino ty
hai cu mine n paladium...si accepta-ty destinu....ESTY BURgHEZ.....CE DRACU CAUTI IN MIJLOCUL PLEVEI...MUZIK BUNA GASESTY SI N ALTE LOCURI NU DOAR N jACK... Asa ca cu draga inima va pupa scumpu vostru amic...si va astept cu bratele deschise......micii mei burghezi....va iubesc.....haide-ty sa ne acceptam soarta ne place CK SI BURBERY

Niciun comentariu: