luni, 28 ianuarie 2008

muncitor Criminal

Work Hard play Harder, ma rog eu sunt just PLAyyyyyyyyy Playyyyyyyyy anyway a trecut si criminalistik, noroc cu Gaia, k mi incark bateriile......Rise up Rise up, and Glamorous.... G.L.A.M.O.R.O.U.S. (Fergie rules)... asa k ma simt proaspat si inviorat, desi lumea ma face copil totusi ii place compania mea, raspunde alearga dupa prezenta mea....asa k IT' S GOOOOD 2 BE ME, ps concluzia trasa de mine si didisor azi: AVEM O VIATZA BUNA, BUNA si relaxata doamne ajuta sa fie asa n continuare, Elenush tre s t scoatem s t invioram sun is shining in the air. Alinuk Nu raspunde, nu i home, ii zisei ank-ai sa i zica s m sune,......c'est l vie
PS: K UITAI : AnK m-a pupat la telefon e eveniment!(ty-am promis k o s scriu despre chestya asta)

Niciun comentariu: