sâmbătă, 12 aprilie 2008

blogger

poate am o karma proasta poate d'aia n-am norok
ma uitai la delirious, poate another chik flik movie, dar sunt very impressed, j'ai pas mots ...c'est incroyable.....cateodata m intreb de ce lucrurile astea raman doar in filme sau .... ssss de ce nu ni se intampla si noua, intr-adevar saltul e imens...from homeless 2 fame and money....mais.....ooff
head-shot, profile, USD, euro, fame and glory.....the life of rich and famous
Glamorous, cat de mici suntem cateodata, toti suntem egali (maybe not) dar suna asa bine in gura catorva mai mai k-ty dau lacrimile, cred k mi am gresit vocaatttia fa-te tata avocat.........
eu vroiam sa m fac ...nici nu styu ce.....dar ........uite asa ajung deputat....poate poate nu cine stye seman din ce n ce mai mult k S.JP. from sex and the city.....2 bad my fairytales are going bad unless. da nu cred fac ceva n legatura cu ele.....
sunt psihedelic, poate i need ..............can't say it out loud.............I NEED IT.... god knows wht?
fa-te tata deputat! a..........toata lumea alearga dupa ce nu are? mie oare ce mi lipseste? dupa ce alerg nu styu dak o s prind 2 happyness............dc alearga unii dupa je si dc alerg eu dupa alty ( a se intelege y=e si y/e)(ordinea nu are sens).............ma culc....dorm si m pierd p mine pe zi ce trece.........
o corporatie se stie ea care mi zicea k i sound depressed....maybe i am sau poate e doar o faza.......
noapte buna ...va pupa un misteeer (taina de nepatruns)....de mult apus

Un comentariu:

Anonim spunea...

da incep pe numere?
1-daca ai karma proasta fa mai multe fapte bune si hai si ganduri pozitive
2- oare de ce te mai uiti la filme care stii ca or sa te predispuna la anumite stari. Daca o tii asa poti sa schimbi "micul burghez" pe "micul masochist"
3- fa-te un avocat glam. pe cazuri de nisa. avocat de vdt
4- daca iti alegi un model din sex and the city nu SJP , go for Sam
5- psihedelic implica putin detasare si fascinatie si stari mult mai bune
6- depresia este o faza si nu este nimic negativ, minus cazurile in care e depresie de poser