sâmbătă, 12 aprilie 2008

late at night

nimic nou decat pensii si alocaty sociale, ma gandesc serios sa scriu o carte dak lumea mi zice k s prolific de ce nu as face asta?
Am revenit la sentimente mai bune acu ce ma gandesc si mi roieste gandul in aer in jur nu aud decat Maroc...Mareques, fes.....brasil eu estou pensando a meu caminho ......conclusao eu acho que nao....Inspector barnaby rules.....sunt haotic nu am o logik aparte dar oare lumea din jurul meu are........uu nice car..........blabla bla bla....
It s pinky and the brain, brain brain...Who am i ? is it me Pinky or is it Brain...I m not insane,.
My dear God.....cred k mi-am pierdut my marbles....sa revenim totusi la oile noastre despre ce vroiam sa vorbesc nu styu...nu mi aduc aminte...
Ah da .....I STARTED GYM......SPINING pt bal i'll be fabulous....
Sparkle sparkle....

Niciun comentariu: